Pirmais solis - pulsometrs!

18th Feb, 16

Uzsākot regulāru vingrošanu, ieteicams iegādāties pulsometru. Tieši tā nupat izdarījām, uzsākot mūsu eksperimentu!

Kāpēc sākam tieši ar pulsometru?

Pirmkārt, lai nenodarītu sev pāri! Nereti pašsajūta treniņos mēdz atšķirties no tā, kā jūtas sirds. Var gadīties, ka, aktīvi kustoties, pašas jūtamies labi, bet sirdij slodze ir pārmēru liela. Pulsometrs palīdzēs šajās sajūtās „neapmaldīties”.

Otrkārt, pulsometrs ir noderīgs palīgs, lai noteiktu piemērotāko slodzi, kuras rezultātā enerģija rodas no taukiem.

Kā to zināt? Lielākoties visiem pulsometriem jau ir iestrādātas programmas, kur ievadot savus datus, tiek noteiktas sirdsdarbības frekvences robežas, kurās ir jāiekļaujas treniņa laikā. Ja tās tiek pārsniegtas, pulsometrs brīdina ar signālu.

Lai tiktu visvairāk “dedzināti” tauki, ir jāizvēlas fitnesa zona, kurā jādarbojas 60-70% no maksimālās sirdsdarbības frekvences. Savu sirdsdarbības frekvenci var aprēķināt, izmantojot šo formulu: 220-vecums (gados). Tiesa, visbiežāk mūsdienu pulsometri to aprēķina paši.

To, kā pulsometrs palīdz vingrošanas nodarbības redzēsim jau pavisam drīz – pirmajā īstajā Irinas vingrošanas reizē. 

Powered by CouchCMS